SUJUVA TIEDONKULKU
Sujuvan tiedonkulun avulla ehkäiset virheiden aiheuttamat kustannukset ja mahdollistat hyvän asiakaspalvelun.
Lemonsoftin avulla varmistat tiedonkulun ja kaikki tarvittava tieto löytyy samasta ohjelmasta. Myyjä kirjaa jo tarjousvaiheessa tuotetiedot mahdollisine erityispiirteineen ylös. Myyntiprosessin aikana saatu tieto on myös järjestelmässä.
Ohjelma muistuttaa vanhentuvista tarjouksista ja sopimuksista myyjää automaattisesti.
Takuu- ja hintatiedot pysyvät muistissa. Asiakaspalvelu näkee toimitus- ja huoltohistorian tarvittavine varaosineen suoraan järjestelmästä. Asiakastietojen avulla huolto- ja muiden after sales –palveluiden tarjoaminen parantaa asiakassuhteen laatua.
Myyjä saa mahdolliset toimitusaikatieto muutokset ostolta tai tuotannosta ja voi antaa ohjelman vahvistaa uuden ajan asiakkaallekin automaattisesti.
TOIMITUSKETJU HALLINNASSA
Myynti- ja ostoprosessin sähköistäminen ja automatisointi tuo kustannustehokkuutta.
Tuotannonohjaus ratkaisumme on osa Lemonsoftin toiminnanohjausjärjestelmää.
Myyjä voi jo tarjousvaiheessa muodostaa tuotetiedot, joita sitten täydennät tilausvaiheessa tai viimeistään tuotantoon siirrettäessä. Ostaja on reaaliajassa tietoinen materiaalitarpeista ja asiakkaasi toimitusajasta.
Alihankkijasi ovat tietoisia tulevista töistä ja sinä olet tietoinen koska he toimittavat tilatut työt.
Lemonsoftin edut tukku- ja erikoistavarakauppa toimialalle
Myyntitoiminnot ovat luonnollisesti keskeisessä roolissa tukkukaupan järjestelmässä. Voit sähköistää tilaukset ovt-sanomien, LemonHubin tai verkkokaupan avulla.
Lue myyntitilausten käsittelystä tarkemmin tästä.
Kuva: Kauppapaikkaesimerkki Whitestonen toteuttamana.
Kassatoiminnot
Integroitu kassa säästää sinut erilliseltä integroinnilta kolmannen osapuolen kassaan. Lue kassaratkaisustamme tarkemmin tästä.
Laajat tuotetiedot
Lemonsoftissa on erittäin monipuolinen tuotekäsittely. Voit muodostaa pakettituotteita ja konfiguroitavia rakenteita. Tuotteella on useita yksiköitä ja toimittajia ja näillä kaikilla voi olla oma tuotekoodi. Lue tarkemmin
Varastonhallinta
Lemonsoft tukee useita varastopaikkoja ja hyllykarttaa. Tuotteet ovat jäljitettävissä sarja-, erä- tai työnumerolla. Näet myyntitilanteessa saatavuustiedot reaaliaikaisesti.
Ohjelma laskee hälytysrajat varaston kiertoon perustuen. Käsipäätteiden avulla tehostat varastonhallintaa. Perinteisten PDA-laitteiden lisäksi älypuhelimet ja tabletitkin toimivat hyvin.
Kuva: Varaston tulokirjaus älypuhelimessa.
Ostotoiminnot
Myyntiin ja varastoon integroitu ostotoiminto tehostaa ostamista merkittävästi. Voit automatisoida ostot ostotyökalun avulla. Lue ostojen käsittelystä tarkemmin tästä.
Asiakkuudenhallinta
Lemonsoftin asiakkuudenhallinnan (CRM) avulla tehostat markkinointi ja myyntiä. Palvelet asiakkuuksia kokonaisvaltaisesti. Integroitu ratkaisu antaa käyttöösi asiakkaasta laajemmin tietoa kuin irrallinen ratkaisu.
Töiden hallinta
Lemonsoft sisältää laajan töiden käsittelykokonaisuuden. Voit kirjata töitä useista eri ohjelmista. Tukku- ja erikoistavarakaupassa työt ovat tyypillisesti takuu- tai huoltotöitä.
Talous- ja henkilöstöhallinto
Voit hoitaa talous- tai henkilöstöhallinnon joko itse tai ulkoistaa sen jollekin tilitoimistokumppaneistamme. He käyttävät samaa järjestelmää ja voit vapaasti sopia mitkä osiot hoidat itse ja mitkä annat kumppanin hoidettavaksi.
Taloushallinnosta voit lukea tarkemmin tästä.
Henkilöstöhallinnosta löydät lisätietoa tästä.
Johdon raportointi
Kannattavuuden seuraaminen eri näkökulmista on tärkeää. Lemonsoft tarjoaa tähän hyvät vakioraportit, joita voit vielä täydentää BI-ratkaisulla.
Kuva: Esimerkki myynti myyjittäin raportista. Tästä pääset porautumaan tarkempiin lukuihin.
Ota yhteyttä
Ohjelmakohtaiset kuvaukset
Tarkemmin Lemonsoftin tarjoamista eduista voit lukea täältä: