Asiakaspalvelu

OTA YHTEYTTÄ, AUTAMME MIELELLÄMME!

Asiakaslähtöinen ja ammattitaitoinen asiakaspalvelumme on valmiina palvelemaan sinua kaikissa ohjelmiston käyttöön liittyvissä asioissa. Tarjoamme kaikkiin ohjelmistoihimme tuki-, koulutus-, käyttöönotto- ja konsultointipalveluja.

MyLemon-yhteisö palvelee 24/7

MyLemon-yhteisöstä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin, ohjevideoita, webinaaritallenteita sekä tietoa suunnitelluista käyttökatkoksista. Yhteisö sisältää myös tukiportaalin, jossa voit yrityksen pääkäyttäjänä avata uusia tukipyyntöjä sekä seurata kirjaamiesi tukipyyntöjen tilaa.

Lue tästä vinkit, mitä hyvä tukipyyntö sisältää >>

MyLemon yhteisö


Käyttötukea koulutetuille pääkäyttäjille

Service Desk on maksuton asiakkaillemme ja ensisijainen kontaktisi ohjelman käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa.

Palvelemme puhelimitse arkisin klo 9 – 12.00 ja tukipyyntöihin vastaamme arkisin klo 8 – 16.00.

Mahdolliset poikkeusaikataulut löydät täältä

Tutustu tästä tarkemmin, mitä kaikkea tukipalvelumme sisältää >>

Asiakkaidemme tyytyväisyys 100 edellisen arvioinnin perusteella:

Taustalla toimii Zendesk

Ota yhteyttä tai lähetä tukipyyntö

Huomaathan, että kaikkien tuotteiden osalta voit laskutusasioissa ottaa yhteyttä osoitteeseen taloushallinto@lemonsoft.fi

Hyvin suunniteltu ja toteutettu ohjelmiston käyttöönotto varmistaa täyden hyödyn investoinnillesi.

Asiantuntijamme ovat tehneet satoja käyttöönottoja useille toimialoille.

Erilaisten konsultointipalveluiden avulla varmistat jatkuvan kehittymisen ja ohjelman käyttöasteen nostamisen ammattitaitoisten asiantuntijoidemme avulla.

Tarjoamme myös asiakaskohtaisia koulutuksia, aina puolesta tunnista koko päivän kestäviin koulutuksiin. Laskutamme palvelut toteutuneen ajan mukaan.

Saat koulutus- ja konsultointipalveluista lisätietoa omalta myynnin yhteyshenkilöltäsi.