Lemonsoft haluaa olla ikuinen kumppani yrityksesi toiminnanohjausjärjestelmään liittyvissä tarpeissa. Paraskaan ohjelmisto ei yksin riitä, se tarvitsee tuekseen onnistuneen käyttöönoton ja toimivat tukipalvelut. Niiden avulla saat investoinnillesi täyden hyödyn.

Ollaksemme luottamuksesi arvoinen kumppani, kehitämme toimintaamme koko ajan Sinua, Asiakastamme, kuunnellen. Palautteet, toiveet ja kehitysideat ovat meille erittäin tervetulleita.

Ota yhteyttä, autamme mielellämme

Puhelintuki: 010 328 1010

Voit kirjata selvityspyynnöt sähköisesti ohjeen avulla.

Laskutukseen liittyvissä asioissa voit ottaa yhteyttä sähköpostitse: taloushallinto@lemonsoft.fi

Lemonsoft SaaS -ohjeet ja usein kysytyt kysymykset.

Etätuki

Teamviewer 9

Pc-käyttäjille: Käynnistä Teamviewer
(Käynnistä tästä, jos haluat, että tuki pääsee etänä koneellesi)

Mac-käyttäjille: Käynnistä Teamviewer
(Käynnistä tästä, jos haluat, että tuki pääsee etänä koneellesi)

Projektin johtaminen

Lemonsoftin kokeneet projektipäälliköt vievät ohjelmiston käyttöönottoprojektit maaliin rautaisella ammattitaidolla. Lemonsoft-projektimalli puolestaan varmistaa, että ohjelmiston käyttöönoton  aikataulutus, tavoitteet ja resursointi suunnitellaan ja toteutetaan skaalautuvasti projektin koon ja laajuuden mukaan.

Hyvä yhteistyö Asiakkaan ja Lemonsoftin välillä takaa onnistuneen projektin. Olemme vuosien varrella toteuttaneet satoja käyttöönottoprojekteja – tämän kokemuksen tarjoamme käyttöösi.

Konsultointi- ja koulutuspalvelut

Lemonsoftin konsultit ja järjestelmäkouluttajat ovat oman toimialansa ammattilaisia. He tuntevat järjestelmän läpikotaisin ja tuovat oman kokemuksensa ja osaamisensa kautta lisäarvoa yrityksellesi. Useiden asiakasprojektien kautta heillä on myös huomattava määrä tietoa ja kokemusta eri toimialoista ja toimialojen parhaista käytännöistä. Tämä konsultoiva osaaminen on käytettävissäsi.

Usein on hyödyllistä ottaa lisäkoulutusta myös järjestelmän käyttöönoton jälkeen. Yrityksen muuttuva toimintaympäristössä tai liiketoiminnan uusissa vaatimuksissa lisäkoulutuksella varmistetaan järjestelmän tehokas käyttö joka tilanteessa. Näin saat järjestelmästä ja sen ominaisuuksista täyden hyödyn.

Servicedesk

Servicedesk on asiakastukemme keskipiste. Yksi kontaktipiste tarjoaa Sinulle helpon reitin saada vastaus monen tyyppisiin kysymyksiin.

Servicedeskin tärkein tehtävä on antaa tukea ohjelman käyttöön liittyvissä kysymyksissä sähköisen helpdesk-palvelun ja puhelimen avulla.

Servicedesk toteuttaa myös lyhyitä 1-2 tunnin asiakaskohtaisia etäkoulutuksia. Nämä koulutukset ovat erittäin toimivia ja kustannustehokkaita ”täsmäiskuja”. Kun aikaa ei kulu matkustamiseen, voidaan keskittyä olennaiseen.

Asiakkuuspäällikkö

Asiakkuuspäällikkö on Lemonsoft-asioissa Sinun ja yrityksesi paras kaveri. Asiakkuuspäällikkö toimii kokonaisvaltaisena yhteyshenkilönä nykyjärjestelmän käyttöasteen tehostamiseen ja uusiin tarpeisiin liittyvissä asioissa, vastaten näin omalta osaltaan asiakastyytyväisyydestä ja sen positiivisesta kehittymisestä.

Asiakaspäällikkömme ovat oman järjestelmän käytön ammattilaisia, ”yhden henkilön iskuryhmiä”, jotka pystyvät laaja-alaisesti sekä konsultoimaan että tarvittaessa kouluttamaan järjestelmän käyttöä.