Evästeiden avulla pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme paremman käyttökokemuksen. Kun hyväksyt evästeet, pystymme kehittämään sivumme käyttäjäkokemusta, sekä räätälöimään sinulle tarkoitettuja palveluita.
Asiakaslähtöinen ja ammattitaitoinen asiakaspalvelumme on valmiina palvelemaan sinua kaikissa ohjelmiston käyttöön liittyvissä asioissa. Tarjoamme kaikkiin ohjelmistoihimme tuki-, koulutus-, käyttöönotto- ja konsultointipalveluja.
MyLemon-yhteisöstä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin, ohjevideoita, webinaaritallenteita sekä tietoa suunnitelluista käyttökatkoksista. Yhteisö sisältää myös tukiportaalin, jossa voit yrityksen pääkäyttäjänä avata uusia tukipyyntöjä sekä seurata kirjaamiesi tukipyyntöjen tilaa.
Lue tästä vinkit, mitä hyvä tukipyyntö sisältää >>
Service Desk on maksuton asiakkaillemme ja ensisijainen kontaktisi ohjelman käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa.
Palvelemme puhelimitse arkisin klo 9 – 12.00 ja tukipyyntöihin vastaamme arkisin klo 8 – 16.00.
Mahdolliset poikkeusaikataulut löydät täältä
Tutustu tästä tarkemmin, mitä kaikkea tukipalvelumme sisältää >>
Taustalla toimii Zendesk
Huomaathan, että kaikkien tuotteiden osalta voit laskutusasioissa ottaa yhteyttä osoitteeseen taloushallinto@lemonsoft.fi
Asiantuntijamme ovat tehneet satoja käyttöönottoja useille toimialoille.
Erilaisten konsultointipalveluiden avulla varmistat jatkuvan kehittymisen ja ohjelman käyttöasteen nostamisen ammattitaitoisten asiantuntijoidemme avulla.
Tarjoamme myös asiakaskohtaisia koulutuksia, aina puolesta tunnista koko päivän kestäviin koulutuksiin. Laskutamme palvelut toteutuneen ajan mukaan.
Saat koulutus- ja konsultointipalveluista lisätietoa omalta myynnin yhteyshenkilöltäsi.