Asiakaspalvelumme palvelee sinua mielellään kaikissa ohjelman käyttöön liittyvissä asioissa, olipa se sitten yksityiskohtainen kysymys, toimintojen kertaus tai laajempi koulutus- tai kehitystarve. Asiakaspalvelumme koostuu Service Deskin lisäksi käyttöönotoista ja konsultoinnista, niin Lemonsoftin, Kellokortin kuin Lixaninkin kysymyksissä.

Ota yhteyttä, autamme mielellämme

Laskutusasiat                             taloushallinto@lemonsoft.fi

Lemonsoft-ohjelmat:

Service Desk                              010 328 1010 (arkisin 09:00 – 16:00)

Sähköposti                                  helpdesk@lemonsoft.fi

MyLemon-yhteisö                   MyLemon-yhteisö (ohjeet)

Kellokortti.fi

Service Desk                              019 470 044 (arkisin 09:00 – 16:00)

Sähköposti                                 tuki@kellokortti.fi

Tukiportaali                               https://kellokortti.zendesk.com/hc/fi

Lixani ja ilmoitusvelvollisuus.fi

Tuki                                              010 326 2820 (arkisin 09:00 – 16:00)

Sähköposti                                 info@lixani.fi

 

Service Desk on maksuton palvelu asiakkaillemme ja ensisijainen kontaktisi. Service Desk palvelee sinua ohjelman käyttöön liittyvissä ongelmatilanteissa, sekä ohjaa sinut tarvittaessa eteenpäin muille asiantuntijoillemme.

Käyttöönotto on yksi ERP:n toimivuuden kannalta oleellisimmista asioista. Asiantuntijamme ovat tehneet satoja käyttöönottoja useille toimialoille. Sujuva käyttöönotto varmistaa täyden hyödyn investoinnistasi.

Erilaisten konsultointipalveluiden avulla varmistat jatkuvan kehittymisen ja ohjelman käyttöasteen nostamisen ammattitaitoisten asiantuntijoidemme avulla.

Hyödyllisiä linkkejä:

Lemonsoft SaaS -ohjeet ja usein kysytyt kysymykset

Työasemaversion ohjeet

LemonOnlinen ohjeet

 

ETÄTUKI (TEAMVIEWER)

Pc-käyttäjille: Käynnistä Teamviewer
(Käynnistä tästä, jos haluat, että tuki pääsee etänä koneellesi)

Mac-käyttäjille: Käynnistä Teamviewer
(Käynnistä tästä, jos haluat, että tuki pääsee etänä koneellesi)

 

OPI UUTTA TAI PÄIVITÄ OSAAMISTASI

Kun kyseessä on laajempi kokonaisuus tai esimerkiksi uuden ominaisuuden käyttöönotto, paras vaihtoehto on koulutus, jolloin asiantuntijamme käsittelee yksilöllisesti sinun tarpeitasi, sinun aikataulusi mukaan.

Koulutus on maksullista ja voi kestää puolesta tunnista koko päivän koulutuksiin. Koulutus voidaan pitää asiakkaan tiloissa, meidän toimistoillamme tai etäkoulutuksena. Laskutamme koulutuksista toteutuneen ajan mukaan.

Etäkoulutuksia voit varata koulutuskalenterista tai ottamalla suoraan yhteyttä jo entuudestaan tuttuihin asiantuntijijoihimme etunimi.sukunimi@lemonsoft.fi, etunimi.sukunimi@kellokortti.fi tai koulutusvaraus@lemonsoft.fi.

Yhteyshenkilönä toimii myös Minna Perä-Rintamäki, minna.pera-rintamaki@lemonsoft.fi.

Asiakkaidemme tyytyväisyys 100 edellisen arvioinnin perusteella:

Taustalla toimii Zendesk