Asiakaslähtöinen ja ammattitaitoinen asiakaspalvelumme on valmiina palvelemaan sinua kaikissa ohjelmiston käyttöön liittyvissä asioissa. Tarjoamme kaikkiin ohjelmistoihimme tuki-, koulutus-, käyttöönotto- ja konsultointipalveluja.

Ota yhteyttä, autamme mielellämme! 

Huomaathan, että kaikkien tuotteiden osalta voit laskutusasioissa ottaa yhteyttä osoitteeseen taloushallinto@lemonsoft.fi 

MyLemon-yhteisö palvelee 24/7
MyLemon-yhteisöstä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin, ohjevideoita, webinaaritallenteita sekä tietoa suunnitelluista käyttökatkoksista. Yhteisö sisältää myös tukiportaalin, jossa voit yrityksen pääkäyttäjänä avata uusia tukipyyntöjä sekä seurata kirjaamiesi tukipyyntöjen tilaa. Lue tästä vinkit, mitä hyvä tukipyyntö sisältää >>

MyLemon-yhteisö >>

Käyttötukea koulutetuille pääkäyttäjille arkisin klo 08:00 – 16:00
Service Desk on maksuton asiakkaillemme ja ensisijainen kontaktisi ohjelman käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa. Puhelintuki palvelee arkisin klo 09:00 – 16:00. Tutustu tästä tarkemmin, mitä kaikkea tukipalvelumme sisältää >>

Hyvin suunniteltu ja toteutettu ohjelmiston käyttöönotto varmistaa täyden hyödyn investoinnillesi. Asiantuntijamme ovat tehneet satoja käyttöönottoja useille toimialoille.

Erilaisten konsultointipalveluiden avulla varmistat jatkuvan kehittymisen ja ohjelman käyttöasteen nostamisen ammattitaitoisten asiantuntijoidemme avulla.

Tarjoamme myös asiakaskohtaisia koulutuksia, aina puolesta tunnista koko päivän kestäviin koulutuksiin. Laskutamme palvelut toteutuneen ajan mukaan.

Saat koulutus- ja konsultointipalveluista lisätietoa omalta myynnin yhteyshenkilöltäsi. 

Hyödyllisiä linkkejä:

Palvelutilannetietoa ja suunnitellut käyttökatkokset

Lemonsoft SaaS -ohjeet ja usein kysytyt kysymykset

Varaa versiopäivitys (Enterprise-asiakkaat)


Asiakkaidemme tyytyväisyys 100 edellisen arvioinnin perusteella:

87

Hyvä

13

Ei niin varma

87%

Yleistyytyväisyys


Taustalla toimii Zendesk