Asiakaslähtöinen ja ammattitaitoinen asiakaspalvelumme on valmiina palvelemaan sinua kaikissa ohjelmiston käyttöön liittyvissä asioissa. Tarjoamme kaikkiin ohjelmistoihimme tuki-, koulutus-, käyttöönotto- ja konsultointipalveluja.
 

Ota yhteyttä, autamme mielellämme! 

MyLemon-yhteisö palvelee 24/7
MyLemon-yhteisöstä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin, ohjevideoita, webinaaritallenteita sekä tietoa suunnitelluista käyttökatkoksista. Yhteisö sisältää myös tukiportaalin, jossa voit yrityksen pääkäyttäjänä avata uusia tukipyyntöjä sekä seurata kirjaamiesi tukipyyntöjen tilaa. MyLemon-yhteisö

Käyttötukea koulutetuille pääkäyttäjille (arkisin 09:00 – 16:00) 

Tukipalvelu (Service Desk) on maksuton asiakkaillemme ja ensisijainen kontaktisi ohjelman käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa. 

Lemonsoft-ohjelmat
010 328 1010 
helpdesk@lemonsoft.fi 

Kellokortti.fi
019 470 044
tuki@kellokortti.fi 

Lixani ja ilmoitusvelvollisuus.fi
010 326 2820
info@lixani.fi 

Talosofta
08 237 489 26
tuki@talosofta.fi 

Laskutukseen liittyvät asiat kaikkien tuotteiden osalta
taloushallinto@lemonsoft.fi 

Hyvin suunniteltu ja toteutettu ohjelmiston käyttöönotto varmistaa täyden hyödyn investoinnillesi. Asiantuntijamme ovat tehneet satoja käyttöönottoja useille toimialoille.

Erilaisten konsultointipalveluiden avulla varmistat jatkuvan kehittymisen ja ohjelman käyttöasteen nostamisen ammattitaitoisten asiantuntijoidemme avulla.

Tarjoamme myös asiakaskohtaisia koulutuksia, aina puolesta tunnista koko päivän kestäviin koulutuksiin. Laskutamme palvelut toteutuneen ajan mukaan.

Saat koulutus- ja konsultointipalveluista lisätietoa omalta myynnin yhteyshenkilöltäsi sekä osoitteesta ratkaisumyynti@lemonsoft.fi 

Hyödyllisiä linkkejä:

Palvelutilannetietoa ja suunnitellut käyttökatkokset

Lemonsoft SaaS -ohjeet ja usein kysytyt kysymykset

Asiakkaidemme tyytyväisyys 100 edellisen arvioinnin perusteella:

87

Hyvä

13

Ei niin varma

87%

Yleistyytyväisyys


Taustalla toimii Zendesk