Kesäkausi lähestyy ja haluamme antaa hyödyllistä kesäluettavaa yrityksesi johtohenkilöille. Kyse on menestyksen työkalut -kirjasta, joka on yrittäjille ja esihenkilöille suunnattu opas liiketoiminnan kehittämiseksi. Kirjan kirjoittajat ovat tavanneet urallaan satoja yrittäjiä ja keränneet saamansa opit yksiin kansiin.

Lataa e-kirja tästä »

Aiheitamme ovat:

  • Uusi tuote: MyLemon mobiilisovellus työsuhdetietojen hallintaan
  • Lemonsoftin julkaisut
  • Kellokortin julkaisut
  • Asiakaspalvelun kesä

MyLemon mobiilisovellus työsuhdetietojen hallintaan

Julkaisimme uuden mobiilisovelluksen työsuhdetietojen hallintaan. Sovellus on tarkoitettu työntekijöille palkkalaskelmien tarkasteluun ja lomien ja muiden vapaiden anomiseen. Mobiilisovelluksen käyttö on maksutonta, riittää kun käyttäjällä on HR-kalenteri (OHR-lisenssi), joka kuuluu E1-pakettiin. Kaikkiin mobiilisovelluksiimme voit tutustua täällä »

Tutustu MyLemon-sovellukseen »

Lemonsoftin julkaisut

Toukokuun 2024.5 versio on jo asennettu Alustapalveluasiakkaille ja latauslinkit ovat jaossa. Tutustu muutoksiin versiosaatteesta »

Vinkki: Rajaa versiot tähän vuoteen ja valitse ”Näytä vain kohokohdat”, niin näet merkittävimmät muutokset yhdellä silmäyksellä.
Tulevien julkaisujen aikataulut näet tästä » 

Kellokortin julkaisut

Kesäkuun versio on julkaistu 17.6.2024. Versio sisältää asiakkaiden toivomia parannuksia sekä virhekorjauksia.

Lomaraportteihin on tuotu uusi raportti, jolla voidaan tarkastella henkilön pitämättömien lomapäivien määrä. Projektipäälliköille on tuotu uusi lisäoikeus, jolla voidaan sallia uusien kohteiden luonti.

Tutustu version muutoksiin tarkemmin Kellokortin versiosaatteesta »
Heinäkuussa emme julkaise versiota. Kellokortin tulevien julkaisujen aikataulut näet tästä »

Asiakaspalvelun kesä

Service Desk palvelee kesällä tuttuun mutta puhelintukemme on avoinna rajoitetuin aukioloin maanantaista perjantaihin klo 9.00 – 12.00.

Huomaathan! Lomakkeella jätetyt tukipyynnöt ohjautuvat suoraan asian osaavan käsittelijän työjonoon, jolloin saat vastauksen tukipyyntöösi nopeammin.

Yhteyshenkilö hukassa?

Asiakaspalvelussa työskentelee useita osaavia ammattilaisia niin Service Deskissä kuin Customer Success -toiminnoissa. He vastaavat kysymyksiisi ja varmistavat, että saat ohjelmistosta parhaan mahdollisen hyödyn liiketoimintaasi. Joten olipa kysymys mikä tahansa, niin parhaiten saat otettua meihin yhteyttä luomalla tukipyynnön. Näin asiasi päätyy oikean henkilön käsiteltäväksi, eikä tarvitse erikseen etsiä muita yhteystietoja.

Vinkki:

MyLemon yhteisö on paikka, josta löydät aina uusimmat vinkit, artikkelit sekä webinaaritallenteet, ja tietysti myös luot ja seuraat omia tukipyyntöjäsi. Ota yhteyttä, autamme mielellämme!
Siirry yhteisöön tästä.

Rentouttavaa kesää!

Kari Joki-Hollanti
va toimitusjohtaja
Lemonsoft Oyj

kari.joki-hollanti@lemonsoft.fi