Huhtikuun LemonNews on viimeinen sähköpostitse jaeltava uutiskirje ainakin toistaiseksi. Uutiskirjeiden avausprosentit jäävät aika mataliksi ja käyttäjät tuntuvat lukevan uutisemme ennemmin ohjelman sisällä olevasta uutisnurkasta tai verkkosivuilta.

Aiheitamme ovat:

  • Tiedotteet jatkossa
  • Lemonsoftin julkaisut
  • Kellokortin julkaisut
  • Asiakkuushoito on keskitetty ServiceDeskiin
  • Uusi työvuorosuunnittelu on julkaistu

Tiedotteet jatkossa

Tiedotamme Lemonsoftin ohjelmapäivityksistä ohjelman sisällä olevassa uutisnurkassa, verkkosivuilla ja palvelutilannesivulla.

Verkkosivujen palvelutilannesivu kertoo myös muiden tuotelinjojen statukset, joten kannattaa tilata sivulta tiedotteet omaan sähköpostiin. Tämän teet subscribe to updates -toiminnolla, joka löytyy sivun yläosasta.

Kellokortin pääkäyttäjä löytää tiedotteet Kellokortin etusivulta kohdasta Tiedotteet ja uutiset.

Duunissa-palvelun pääkäyttäjä näkee tiedotteet kirjautumisen jälkeen kohdasta järjestelmätiedotteet.

Pääkäyttäjät saavat tärkeitä tiedotteita jatkossakin sähköpostiinsa.

Lemonsoftin julkaisut

Huhtikuun 2024.4 versio asennetaan Alustapalvelu-asiakkaille automaattisesti lauantaina 27.4. Päivityspaketit paikallisasennuksia varten ovat noudettavissa 30.4.2024.
Tutustu muutoksiin versiosaatteesta »

Vinkki: Rajaa versiot tähän vuoteen ja valitse ”Näytä vain kohokohdat”, niin näet merkittävimmät muutokset yhdellä silmäyksellä.
Tulevien julkaisujen aikataulut näet tästä » 

Kellokortin julkaisut

Huhtikuun versio sisältää asiakastöitä sekä virhekorjauksia. Versio julkaistaan 22.4.2024.

Tutustu version muutoksiin tarkemmin Kellokortin versiosaatteesta »
Kellokortin tulevien julkaisujen aikataulut näet tästä »

Lemonsoft asiakkaan kumppanina

Jotta suhde voi hyvin, sitä pitää hoitaa – näin myös asiakassuhdetta. Jokainen suhde on ainutlaatuinen, eikä niitä voi sovittaa yhteen muottiin.

Kumppanuus perustuu keskinäiseen luottamukseen ja molempia tukevien tavoitteiden edistämiseen. Tätä haluamme tavoitella jokaisessa asiakassuhteessamme. Kumppanuus ei synny yksipuolisesti, se vaatii aina sitoutumista ja tekoja molemmilta osapuolilta. Me Lemonsoftilla olemme siihen valmiita.

Tämän vahvistamiseksi keskitimme kaikki asiakassuhteita hoitavat henkilöt Service Deskiin. Service Deskissä asiakkaitamme palvelee ammattitaitoiset ja energiset sovellusneuvojamme sekä asiakkuuspäälliköt, jotka kaikki haluavat ylläpitää hyviä kumppanuussuhteita.

Service Deskimme ei kuitenkaan toimi yksin, vaan meillä on taustalla koko organisaatiomme tuki. Näin voimme luoda asiakkaamme näköisen kumppanuuden.

Koskeepa asiasi mitä tahansa, älä epäröi ottaa yhteyttä! Kirjaa tukipyyntö, niin lähdemme edistämään asiaa.

Työvuorosuunnittelu on julkaistu

Olemme julkaisseet uuden työvuorosuunnitteluohjelman Kellokortti ja Lemonsoft-asiakkaille.

Tutustu ohjelmaan tarkemmin »

Aurinkoista kevään jatkoa!

Kari Joki-Hollanti
Kehitysjohtaja
Lemonsoft Oyj

kari.joki-hollanti@lemonsoft.fi