Asiantunteva ja palveluhenkinen tiimimme huolehtii Lemonsoftin sujuvasta käytöstä ratkoen ohjelman käyttöön liittyviä ongelmatilanteita.
Lemonsoftin käytön tuki eli Service Desk palvelee arkisin klo 9-16 välisenä aikana puhelimitse numerossa 010 328 1010. Tukipyyntöjä vastaanotamme sähköpostitse helpdesk@lemonsoft.fi
Palvelu on tarkoitettu yrityksesi pääkäyttäjille, jotta he voivat puolestaan tukea muita käyttäjiänne. Ohjelman koulutus- tai uuden ominaisuuden käyttöönottamistarpeissa Service Desk ohjaa sinut eteenpäin muille asiantuntijoillemme. Voit siis olla yhteydessä Service Deskiin kaikissa asioissa.
MyLemon-yhteisö
MyLemon-yhteisö palvelee sinua ympäri vuorokauden. MyLemon-yhteisöstä löydät noin 100 ohjevideota, joiden avulla voit opiskella itsenäisesti ohjelman käyttöä. Samasta paikasta löydät myös usein kysytyt kysymykset (FAQ) sekä vinkkejä Lemonsoftin käyttöön.
MyLemon-yhteisö rakentuu päivä päivältä paremmaksi sen mukaan, mitä tietoa palvelusta haetaan. Reagoimme hakuihin lisäämällä puuttuvia valmisvastauksia ja vinkkejä. MyLemon-yhteisössä voit myös kirjata tukipyyntöjä sekä osallistua Lemonsoftin kehitykseen antamalla meille kehitysideoita.
Tukipyynnöt
Voit kirjata tukipyynnön MyLemon-yhteisön kautta tai lähettämällä sähköpostin osoitteeseen helpdesk@lemonsoft.fi.
Käsittelemme noin 2000 tukipyyntöä kuukausittain ja tyypillinen käsittelyaikamme on noin vuorokausi, eli alitamme palvelulupauksen (SLA 2 pv) selkeästi.
Kun kirjaat tukipyynnön, kerrothan mahdollisimman tarkasti mistä on kyse, jotta sovellusneuvojamme saavat kattavan kuvan ongelmasta tai virhetilanteesta. Voit myös liittää tukipyyntöön kuvakaappauksen tilanteesta tai lähettää liitteitä.
Hyvä tukipyyntö sisältää:
- Tarkka kuvaus tilanteesta
-
- mitä tehtiin
- missä tehtiin
- kuka teki
- mitä tapahtui
- mitä olisi pitänyt tapahtua
- Toistuuko ongelma
-
- tekemällä uudelleen
- toistuuko kaikilla käyttäjillä/kaikissa yrityksissä
- jos ongelma toistuu vain yhdellä käyttäjälle, toistuuko sama tilanne jos kirjaudutaan toiselta koneelta samalla tunnuksella/samalta koneelta eri tunnuksilla
- Mahdollinen virheilmoitus kokonaan ja lisätietoineen
- Kuvat tilanteesta siten että koko ikkuna näkyy
-
- mieluummin liikaa kuvia kuin liian vähän
Mikäli asiasi on kiireellinen, suosittelemme soittamista numeroon 010 328 1010, arkisin klo 9 ja 16 välillä.
Otamme tarvittaessa ja suostumuksellasi etäyhteyden koneellesi TeamViewer-ohjelman kautta.
Käynnistä Teamviewer
(Käynnistä tästä, jos haluat, että tuki pääsee etänä koneellesi)