Asiantunteva ja palveluhenkinen tiimimme huolehtii Lemonsoftin sujuvasta käytöstä ratkoen ohjelman käyttöön liittyviä ongelmatilanteita.

Lemonsoftin käytön tuki eli Service Desk palvelee arkisin klo 9-16 välisenä aikana puhelimitse numerossa 010 328 1010. Tukipyyntöjä vastaanotamme sähköpostitse helpdesk@lemonsoft.fi

Palvelu on tarkoitettu yrityksesi pääkäyttäjille, jotta he voivat puolestaan tukea muita käyttäjiänne. Ohjelman koulutus- tai uuden ominaisuuden käyttöönottamistarpeissa Service Desk ohjaa sinut eteenpäin muille asiantuntijoillemme. Voit siis olla yhteydessä Service Deskiin kaikissa asioissa.

MyLemon-yhteisö

MyLemon-yhteisö palvelee sinua ympäri vuorokauden. MyLemon-yhteisöstä löydät noin 100 ohjevideota, joiden avulla voit opiskella itsenäisesti ohjelman käyttöä. Samasta paikasta löydät myös usein kysytyt kysymykset (FAQ) sekä vinkkejä Lemonsoftin käyttöön.

MyLemon-yhteisö rakentuu päivä päivältä paremmaksi sen mukaan, mitä tietoa palvelusta haetaan. Reagoimme hakuihin lisäämällä puuttuvia valmisvastauksia ja vinkkejä. MyLemon-yhteisössä voit myös kirjata tukipyyntöjä sekä osallistua Lemonsoftin kehitykseen antamalla meille kehitysideoita.

Tutustu tarkemmin >>

Tukipyynnöt

Voit kirjata tukipyynnön MyLemon-yhteisön kautta tai lähettämällä sähköpostin osoitteeseen helpdesk@lemonsoft.fi.

Käsittelemme noin 2000 tukipyyntöä kuukausittain ja tyypillinen käsittelyaikamme on noin vuorokausi, eli alitamme palvelulupauksen (SLA 2 pv) selkeästi.

Kun kirjaat tukipyynnön, kerrothan mahdollisimman tarkasti mistä on kyse, jotta sovellusneuvojamme saavat kattavan kuvan ongelmasta tai virhetilanteesta. Voit myös liittää tukipyyntöön kuvakaappauksen tilanteesta tai lähettää liitteitä.

Hyvä tukipyyntö sisältää:

  • Tarkka kuvaus tilanteesta
    • mitä tehtiin
    • missä tehtiin
    • kuka teki
    • mitä tapahtui
    • mitä olisi pitänyt tapahtua
  • Toistuuko ongelma
    • tekemällä uudelleen
    • toistuuko kaikilla käyttäjillä/kaikissa yrityksissä
    • jos ongelma toistuu vain yhdellä käyttäjälle, toistuuko sama tilanne jos kirjaudutaan toiselta koneelta samalla tunnuksella/samalta koneelta eri tunnuksilla
  • Mahdollinen virheilmoitus kokonaan ja lisätietoineen
  • Kuvat tilanteesta siten että koko ikkuna näkyy
    • mieluummin liikaa kuvia kuin liian vähän

Mikäli asiasi on kiireellinen, suosittelemme soittamista numeroon 010 328 1010, arkisin klo 9 ja 16 välillä.
Otamme tarvittaessa ja suostumuksellasi etäyhteyden koneellesi TeamViewer-ohjelman kautta.

Pc-käyttäjille: Käynnistä Teamviewer
(Käynnistä tästä, jos haluat, että tuki pääsee etänä koneellesi)

Mac-käyttäjille: Käynnistä Teamviewer
(Käynnistä tästä, jos haluat, että tuki pääsee etänä koneellesi)