Poikkeamien käsittely –ohjelma on osa laatujärjestelmääsi. Ohjelma soveltuu useille eri toimialoille ja etenkin tukku- ja teollisuustoimialoille.
Kirjaa reklamaatiot – luo ammattimainen vaikutelma toiminnastanne
Lemonsoft-poikkeamien käsittely eli reklamaatioiden käsittelyohjelman avulla kirjaat omat reklamaatiosi toimittajille ja asiakkaiden tekemät reklamaatiot. Lisäksi voit kirjata sisäiset laatupoikkeamat. Käsittelemällä reklamaatiot systemaattisesti, annat asiakkaille ja toimittajillesi ammattimaisen kuvan. Reklamaatiolle kirjaat asiakas-/toimittajatietojen lisäksi poikkeaman kuvauksen, korjauksen sekä estävät toimet. Poikkeaman syy on luokiteltavissa koodilla ja selitteellä.
Kohdista reklamaatiot monipuolisesti
Voit myös kohdistaa reklamaation yhdelle tai useammalle tuotteelle. Sarjanumero on tarkin kohdistustieto. Kirjatusta poikkeamasta tulostat vahvistuksen asiakkaalle tai toimittajalle.
Linkitä laskulle
Voit kirjata poikkeaman myynti- tai ostolaskulta. Tällöin laskulle tulee tieto kirjatusta poikkeamasta, eikä suoritusta turhaan karhuta tai ostolaskua makseta ennen kuin poikkeama on käsitelty.