Lemonsoft Poikkeamien käsittely

Lemonsoft Poikkeamien käsittely

Poikkeamien käsittely –ohjelma on osa laatujärjestelmääsi. Ohjelma soveltuu useille eri toimialoille ja etenkin tukku- ja teollisuustoimialoille.


Kuva: Poikkeaman kirjaaminen työasema-versiossa.

Kirjaa reklamaatiot – luo ammattimainen vaikutelma toiminnastanne

Lemonsoft-poikkeamien käsittely eli reklamaatioiden käsittelyohjelman avulla kirjaat omat reklamaatiosi toimittajille ja asiakkaiden tekemät reklamaatiot. Lisäksi voit kirjata sisäiset laatupoikkeamat. Käsittelemällä reklamaatiot systemaattisesti, annat asiakkaille ja toimittajillesi ammattimaisen kuvan. Reklamaatiolle kirjaat asiakas-/toimittajatietojen lisäksi poikkeaman kuvauksen, korjauksen sekä estävät toimet. Poikkeaman syy on luokiteltavissa koodilla ja selitteellä.


Kohdista reklamaatiot monipuolisesti

Voit myös kohdistaa reklamaation yhdelle tai useammalle tuotteelle. Sarjanumero on tarkin kohdistustieto. Kirjatusta poikkeamasta tulostat vahvistuksen asiakkaalle tai toimittajalle.


Linkitä laskulle

Voit kirjata poikkeaman myynti- tai ostolaskulta. Tällöin laskulle tulee tieto kirjatusta poikkeamasta, eikä suoritusta turhaan karhuta tai ostolaskua makseta ennen kuin poikkeama on käsitelty.


Kuva: Johdon raporteista näet poikkeamien mittarin ja avoimet reklamaatiot samalta näytöltä.

Seuraa kehitystä

Kun kirjaat kaikki reklamaatiot, näet myös kehitystrendit ja voit arvioida toiminnan kehittymistä.