Haluamme tarjota kullekin asiakkaalle hänen tarpeisiin parhaiten soveltuvan kustannustehokkaan palvelukokonaisuuden.

Luokittelemme asiakkaamme kokoluokan mukaan kolmeen eri palvelutasoon. Taso määräytyy palvelutasosopimuksen mukaisesti. Luokat on nimetty Standard, Premium ja Premium Plus. Uudet palvelutasot astuvat voimaan 1.9.2016.

Sähköisten palveluiden osalta erot näkyvät vasteajassa. Mahdollisissa kriittisissä virheissä vasteaika on kuitenkin kaikille sama, eli yksi työpäivä. Puhelintuessa erot korostuvatkin maksuttomuudessa ja palveluajoissa.

Asiakkaan oletuspalvelutaso määräytyy aktivoitujen lisenssien kuukausiarvon mukaan. Palvelutason korotuksen voi kuitenkin hankkia erikseen. Lisätietoa saat omalta myyjältäsi.

Palvelutasomme ovat:

palveluluokat