Kerromme tällä sivulla alustapalveluiden käyttökatkoksista, puhelinpalvelun mahdollisista häiriöistä ja muista asiakaspalvelupoikkeuksista.

 

Suunnitellut käyttökatkokset:

18.12.2019 klo 18:00 Keskiviikko: Lemonsoft alustapalvelut: Sovelluspalvelinympäristöjen päivitys, versio 2020

19.12.2019 klo 18:00 Torstai: Lemonsoft alustapalvelut: Virtuaalipalvelinympäristöjen päivitys, versio 2020

Edelliset käyttökatkokset:

12.9.2019 klo 20:00: Lemonsoft alustapalvelut: Jatkuvan julkaisun päivitys, versio 2019.8 korjauspaketti.

29.8.2019 klo 18:00: Lemonsoft alustapalvelut: Jatkuvan julkaisun päivitys, versio 2019.8

29.8.2019 klo 22:00: Lemonsoft alustapalvelut: Korjauspaketti 2019 kausijulkaisuun.

30.5.2019 klo 09:00: Lemonsoft alustapalvelut: Jatkuvan julkaisun päivitys, versio 2019.5

30.5.2019 klo 19:00: Lemonsoft alustapalvelut: Korjauspaketti 2019 kausijulkaisuun.

Korjatut viat:

26.11.2019 klo 8:00:  Lemonsoft alustapalvelut – RemoteApp kirjautumiset: Korjauksien asennukset aloitettu ympäristöihin. Korjauksesta ei aiheudu käyttökatkosta RemoteApp/Desktop käyttöön.

25.11.2019 klo 21:45: Lemonsoft alustapalvelut – RemoteApp kirjautumiset: Vikaan löydetty mahdollinen korjaus. Korjaus on testattavana ja kun toimivuus on saatu varmistettua, päivitetään korjaus automaattisesti alustapalveluiden ympäristöihin. Arvioitu korjausaika tiistai 26.11.

24.11.2019: Havaitsimme häiriötilanteen alustapalveluiden RemoteApp/Desktop kirjautumisissa. Kirjautuminen saattaa kestää huomattavan pitkään, useita minuutteja. Istunnon avaus jää ”Odota, Etätyöpöydän määritys käynnistetään” kohtaan. Kirjautuminen kuitenkin onnistuu loppujen lopuksi ja RemoteApp on tämän jälkeen normaalisti käytettävissä.

19.11.2019: klo 1:05 – 1:11 ja klo 8:18 – 8:23: Operaattorilla verkkoyhteys häiriö, vaikutti RemoteApp ja LemonOnline käyttöön.