Kerromme tällä sivulla alustapalveluiden käyttökatkoksista, puhelinpalvelun mahdollisista häiriöistä ja muista asiakaspalvelupoikkeuksista.

 

Suunnitellut käyttökatkokset:

30.1.2020 klo 18:00: Lemonsoft alustapalvelut: Jatkuvan julkaisun päivitys, versio 2020.1

14.2.2020 klo 21:00 – 16.2. klo 23:59: Lemonsoft alustapalvelut

Huollamme ja päivitämme alustapalveluiden infrastruktuuria, jotta voimme palvella entistä paremmin asiakkaitamme. Otamme käyttöön uuden datakeskuksen ja samalla suoritamme mm. palomuuri ja verkkoinfran päivityksiä.

Huollosta aiheutuu katkoksia Lemonsoft RemoteApp, Webservice ja LemonOnline palveluihin. Huoltokatkos voi olla ilmoitettua lyhyempi.

Edelliset käyttökatkokset:

19.12.2019 klo 18:00 Torstai: Lemonsoft alustapalvelut: Virtuaalipalvelinympäristöjen päivitys, versio 2020

18.12.2019 klo 18:00 Keskiviikko: Lemonsoft alustapalvelut: Sovelluspalvelinympäristöjen päivitys, versio 2020

12.9.2019 klo 20:00: Lemonsoft alustapalvelut: Jatkuvan julkaisun päivitys, versio 2019.8 korjauspaketti.

 

Korjatut viat:

26.11.2019 klo 8:00:  Lemonsoft alustapalvelut – RemoteApp kirjautumiset: Korjauksien asennukset aloitettu ympäristöihin. Korjauksesta ei aiheudu käyttökatkosta RemoteApp/Desktop käyttöön.

25.11.2019 klo 21:45: Lemonsoft alustapalvelut – RemoteApp kirjautumiset: Vikaan löydetty mahdollinen korjaus. Korjaus on testattavana ja kun toimivuus on saatu varmistettua, päivitetään korjaus automaattisesti alustapalveluiden ympäristöihin. Arvioitu korjausaika tiistai 26.11.

24.11.2019: Havaitsimme häiriötilanteen alustapalveluiden RemoteApp/Desktop kirjautumisissa. Kirjautuminen saattaa kestää huomattavan pitkään, useita minuutteja. Istunnon avaus jää ”Odota, Etätyöpöydän määritys käynnistetään” kohtaan. Kirjautuminen kuitenkin onnistuu loppujen lopuksi ja RemoteApp on tämän jälkeen normaalisti käytettävissä.

19.11.2019: klo 1:05 – 1:11 ja klo 8:18 – 8:23: Operaattorilla verkkoyhteys häiriö, vaikutti RemoteApp ja LemonOnline käyttöön.