Tietoa tehtävästä

Lemonsoftin ammattitaitoinen ja asiakaslähtöinen tukipalvelutiimi etsii esihenkilöä. Palvelupäällikkönä johdat noin 15 hengen tiimiä sekä vastaat tukipalvelujen päivittäisestä toiminnasta.

Meille työntekijöidemme ja asiakkaidemme tyytyväisyys ovat erittäin tärkeitä asioita. Palvelupäällikkönä autat tiimiäsi onnistumaan jokapäiväisessä työssä, jotta voimme tarjota asiakkaillemme erinomaisen palvelukokemuksen. Palveluprosessien ja tukityökalujen jatkuva kehittäminen on osa työtäsi. Ohjelmiston käytön tuki on merkittävässä roolissa asiakkaidemme arjessa. Haluamme asioinnin olevan kitkatonta ja pyrimme tuottamaan jokaisessa kohtaamisessa asiakkaillemme lisäarvoa.

Saatat olla etsimämme henkilö, mikäli nautit esihenkilötyöstä ja ihmisten johtaminen valmentavalla otteella on sinulle luontevaa. Työssä onnistumisen edellytys on, että sydämesi sykkii asiakkaille ja haluat olla mukana rakentamassa alan parasta asiakaskokemusta. Tehtävässä toimit tiiviissä yhteistyössä sekä asiakkaiden, että sisäisten sidosryhmien kanssa. Toivomme sinulta aiempaa esihenkilökokemusta sekä ymmärrystä asiakaspalvelutiimien toiminnasta. Olet oma-aloitteinen sekä asenteeltasi eteenpäin katsova. Odotamme sinulta positiivista ja innostunutta otetta, hyviä vuorovaikutustaitoja sekä tietoteknisiä valmiuksia.

Vaalimme hyvää työilmapiiriä, josta jokaisella työntekijällä on oma vastuunsa. Odotamme, että Sinä tuot osaltasi lisää hyvää fiilistä yhteisöömme.

Lisätietoja tehtävästä antaa asiakaskokemusjohtaja Janika Vilponen 050 330 5509  janika.vilponen@lemonsoft.fi.

Tarjoamme sinulle erinomaiset henkilöstöedut sekä näköalapaikan voimakkaasti kasvavassa ohjelmistotalossa. Meille on myös myönnetty arvostettu Future workplaces 2020 – sertifikaatti, joka kertoo työpaikan poikkeuksellisen hyvästä työntekijäkokemuksesta. Lemonsoftilla työskentelevistä työntekijöistä 92% kokee nykyisen työpaikan olevan tähänastisen uransa paras.

Jos koet olevasi etsimämme henkilö, lähetä CV ja hakemuksesi palkkatoiveineen henkilöstöjohtajallemme Katja Rajalalle osoitteeseen rekry@lemonsoft.fi 4.7.2021 mennessä. Laitathan sähköpostin aiheeksi ”Palvelupäällikkö tukipalvelut”. Aloitamme haastattelut jo hakuprosessin aikana. Työ alkaa 16.8.2021.

Jos haluat, että säilytämme hakemuksesi myös muita työmahdollisuuksia varten, muista mainita asiasta työhakemuksessasi.

Yhteystiedot

Katja Rajala
Henkilöstöjohtaja
rekry@lemonsoft.fi
050 505 4422