muistilappuja työpöydällä

Sovellusneuvoja

Hakuaika on päättynyt

Katso avoimet työpaikat Jätä avoin hakemus

Tietoa tehtävästä

Oletko sinä innokas ja energinen henkilö, joka nauttii asiakaspalvelutyöstä? Tule osaksi ammattitaitoista ja hyvällä fiiliksellä työskentelevää tukitiimiä, jonka työtehtäviin kuuluu Lemonsoft-asiakkaidemme ongelmatilanteiden tutkiminen ja ratkaiseminen puhelimessa sekä sähköisissä kanavissa. Tehtäviin kuuluu myös FAQ artikkelien tuottaminen usein kysytyistä kysymyksistä itsepalvelumateriaaliksi. Työskentelet oman tiimisi lisäksi tiiviissä yhteistyössä myös sisäisten sidosryhmien kanssa, varmistaaksesi parhaan mahdollisen palvelukokemuksen jokaisessa asiakaskohtaamisessa.

Tehtävässä tarvitset lisäksi erinomaisia tiimityötaitoja, oma-aloitteista ongelmanratkaisukykyä ja eteenpäin vievää hyvää asennetta. Toimit palveluhenkisesti ja järjestelmällisesti ajoittain hyvinkin hektisessä työympäristössä. Sinulla on myös polttava halu oppia uutta ja kehittyä työssäsi.  

Toivomme, että sinulla on 

  • Aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä  
  • Ymmärrystä yrityksen tilaus-, valmistus-, toimitus- sekä hankintaprosesseista 
  • Ymmärrystä ohjelmistojen välisistä rajapintatotetuksista 
  • Hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot 
  • Sujuva suomen kielen taito 

Eduksesi katsomme 

  • Lemonsoft-järjestelmien osaamisen  
  • Ymmärryksen toiminnanohjausjärjestelmistä (ERP) ja EDI-konseptista  
  • Käytännön työkokemuksen tuotannon ja logistiikan parista  

Tarjoamme sinulle alati kehittyvän työympäristön ja työyhteisön, jossa jokaisella on oikeus kehittää ja kehittyä, paikan digitalisaation etujoukoissa sekä näköalapaikan voimakkaasti kasvavassa ohjelmistotalossa. Meille on myönnetty jo kolmesti arvostettu Future Workplaces -sertifikaatti, joka kertoo työpaikan poikkeuksellisen hyvästä työntekijäkokemuksesta.  Työ on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva, työ alkaa kesälomien jälkeen elokuussa 2024. Haemme ensisijaisesti Vaasaan mutta työskentely onnistuu myös muualta. 

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa Asiakkuusjohtaja Minna Perä-Rintamäki minna.pera-rintamaki@lemonsoft.fi 

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si mahdollisimman pian ja viimeistään 6.6.2024 mennessä osoitteeseen rekry@lemonsoft.fi Laitathan sähköpostin aiheeksi ”Sovellusneuvoja”. Mikäli haluat että säilytämme hakemuksesi myös muita työmahdollisuuksia varten, muista mainita asiasta työhakemuksessasi.    

Pidämme tietosuojaasi ensiarvoisen tärkeänä. Työnhakijan tietosuojaselosteessa osoitteessa https://www.lemonsoft.fi/tietosuojaseloste/  kerromme, miten ja miksi keräämme ja käsittelemme henkilötietojasi, sekä mitä henkilötietoja koskevia oikeuksia sinulla on. Huomioithan, että hakemuksen lähettämisellä hyväksyt tietosuojaselosteemme sisällön ja ehdot.  

Yhteystiedot

Mari Alahuhtala
PeopleOps manager
rekry@lemonsoft.fi
040 652 8481