Tietoa tehtävästä

Olemme ammattitaitoinen ja asiakaslähtöinen SERVICE DESK -tiimi ja etsimme huippuhyvään joukkoomme kahta uutta tekijää.

Saatat olla etsimämme henkilö, mikäli nautit asiakkaiden kanssa työskentelystä, motivoidut toisten auttamisesta, ratkaisujen löytämisestä sekä asioiden loppuun saattamisesta. Arvostamme käytännön osaamista esimerkiksi tuotannonohjauksen, logistiikan, taloushallinnon, tai CRM:n osa-alueilta. Eduksi luemme Lemonsoftin, tai muiden toiminnanohjausjärjestelmien käyttökokemukset.

Valmista osaamista tärkeämpää on myös oikea asenne sekä halu oppia uutta ja kehittyä. Olet asenteeltasi eteenpäin katsova ja ymmärrät oman merkittävän roolisi osana erinomaista asiakaskokemusta. Odotamme sinulta positiivista ja innostunutta otetta, hyviä vuorovaikutustaitoja sekä tietoteknisiä valmiuksia. Vaalimme hyvää työilmapiiriä ja odotamme, että tuot osaltasi lisää hyvää fiilistä yhteisöömme.

Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen, erinomaiset henkilöstöedut sekä näköalapaikan voimakkaasti kasvavassa ohjelmistotalossa. Meille on myönnetty arvostettu Future Workplaces 2020 ja 2021 sertifikaatti, joka kertoo työpaikan poikkeuksellisen hyvästä työntekijäkokemuksesta. Lemonsoftilla työskentelevistä työntekijöistä 92% kokee nykyisen työpaikan olevan tähänastisen uransa paras.

Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Pauliina Sundqvist, 050 472 5070.

Jos koet olevasi etsimämme henkilö, lähetä 7.1.2022 mennessä CV ja hakemuksesi palkkatoiveineen HR-asiantuntijallemme Mari Alahuhtalalle, osoitteeseen rekry@lemonsoft.fi. Laitathan sähköpostin aiheeksi ”Sovellusneuvoja”. Jos haluat että säilytämme hakemuksesi myös muita työmahdollisuuksia varten, muista mainita asiasta työhakemuksessasi.

Yhteystiedot

Mari Alahuhtala
rekry@lemonsoft.fi
040 652 8481